Якщо Ви цінуєте якісну, швидку роботу з доступними цінами- звератайтесь в MegaKey.
Чому? Тому що:
Алгоритм роботи по виготовленню ключів включає в себе три етапи:
На першому етапі майстер проводить діагностику, яка для кожної марки автомобіля є індивідуальною.
Другим етапом є безпосередньо виготовлення ключа та установка чіпа.
Третій етап-найважливіший-це програмування. Це своєрідна «прив»язка» ключа до автомобіля. Цей процес здійснює майстер за допомогою спеціального приладу.
Робота завершена- ви отримуєте ключ!
Також ,за необхідності, можливе програмування кнопок центрального замка, яке також здійснюється за допомогою спеціального приладдя
Найпростіший тип ключів – це металічні з пластиковою накладкою. За допомогою них можна відкрити механічний замок, не обладнаний імобілайзером, і який не має всередині електронної плати. Через недосконалість такої схеми власники деяких вітчизняних автомобілей стикаються з необхідністю носити з собою відразу два ключа – один від дверей та багажника, другий для замка запалювання. Ще частина моделей потребує наявності цілих трьох ключів, призначених для багажника, дверей та замка запалювання відповідно. Втрата навіть одного з них може стати суттєвою проблемою.
Основним захистом механчного ключа є складність його форми. Якщо він потрапляє в руки злочинців, то їм не скоадно буде виготовити дублікат. Дієвою мірою попередження угону для автомобілей з таким ключем є встановлення сигналізації.
Ключі цього виду містять в собі чіп, Який за допомогою радіочастотного модуля передає певний сигнал. Електроніка автомобіля зчитує цей код і надає (або забороняє) доступ в салон і до основних систем. Колишні варіації чіпованих ключів передавали сигнал при натисканні на кнопку, як у випадку з брелком сигналізації, однак зараз набагато популярніші інші – які пекредають необхідний код автоматично. Радіус дії радіочастотного модуля обмежений декількома сантиметрами, тому зловмисникам тяжко перехопити сигнал і підробити ключ.
Сучасні ключі з чіпом, виготовлені по системі Crypto, мають вбудованні таблиці шифрування, які доволяють генерувати сигнал заново при кожному використанні. Електронний блок управління звіряється зі своєю копією таблиць і приймає або відхиляє отриманий сигнал. Ця схема надійсно захищає автомобіль від угона, так як навіть якщо чіп і його сигнал будуть скопійовані зловмисником, то використаний одноразово код буде для бортового компютера вже застарілим.
В головці ключа запалювання на сьогоднішній день також може розміщуватись плата управління центральним замком. Така конструкція дає можливість відкривати двері або багажник авто натисканням однієї кнопки.
Смарт-карта – спорівняно нова технологія, але вона вже набула популярності серед виробників іномарок. В машинах, які передбачають використання смарт-ключа, відсутній замок запалювання у звичному вигляді. Він замінений на кнопку Start, яка запускає двигун.
Щоб потрапити в салон салон авто і повноцінно використовувати всі його системи, необхідно мати при собі «розумний ключ» — прилад, який передає в бортовий комп’ютер автомобіля зашифорваний код. Від ключа з чіпом він відрізняється:
На випадок виходу зі строя головної електроніки смарт-карта може мати вбудований чіп-ключ, яким можна буде відкрити двері авто, не вдаючись до аварійного відкриття, однак наявність такого «атавізму» сильно знижує безпеку
При виборі між фіксованим і викидним ключем більшість власників авто вибирають останній, так як він зручніший по багатьом показникам. Сховане в корпус лезо ніколи не прорве одяг і не залишить слідів на речах, які лежать в кишені, крім того, в складеному вигляді ключу потрібно менше місця. Також в його корпус можна помістити відразу декілька плат, наприклад, таких, які управляють сигналізацією та імобілайзером, що також звільняє місце в кишенях і дозволяє уникнути виснажливого пошуку додаткових ключів і брелків при відкритті автомобіля.